Vrei să călătorești în lume, dar nu ești sigur cum să fii plătit pentru a călători? În acest scurt articol avem un interviu inspirațional de la Karen, care își împărtășește experiența lucrând ca antrenor de viață online și ca blogger de călătorie cu soțul ei. Joburi uimitoare de călătorie, nu?!

Karen și Myles călătoresc în prezent în Europa în RV -ul lor și și -au dat seama cum să câștige bani online pe măsură ce merg.

Și -au diversificat fluxurile de câștig în Buy pentru a putea călători într -un mod durabil din punct de vedere financiar. Nu numai că fac bani de acasă (bine, un autovehicul) în timp ce sunt absolut independenți de locație, dar fac ceea ce iubesc! Citiți mai departe pentru a afla mai multe.

Bună Karen & Myles! Vă rugăm să ne spuneți puțin despre voi înșivă

Suntem Karen și Myles, AKA, The Motoroamers și după 30 de ani de anxietate corporativă și submersiune independentă, am luat o decizie de a lua domniile vieții noastre și de a face unele schimbări enorme.

Într-o perioadă de patru ani, ne-am vândut casa pe Isle of Man, Marea Britanie, am renunțat la stăpânirea intereselor companiei noastre și ne-am relocat la Somerset pentru a trăi „viața bună”. În cele din urmă, ne -am putea vindeca de arsurile noastre. Cu toate acestea, în ciuda faptului că, recalificarea și angajarea la un rol de voluntariat semnificativ, lipsea ceva. Nici măcar eforturile valabile ale lui Myles de a -și reduce handicapul de golf nu au fost suficiente pentru a -și calma sufletul.

A fost nevoie de o excursie de șase săptămâni din Noua Zeelandă pentru a ne arăta bucata lipsă a puzzle-ului nostru. VOIAJ!

Noua Zeelandă ne -a învățat cât de multă explorare trebuie să facă parte din viața noastră și că am avut nevoie să ne hrănim spiritele aventuroase. Am vrut să împuternicim tot ce este mai bun pentru a ne libertate de un sistem care încearcă să ne controleze.

Când am ajuns acasă, nu a fost o surpriză să auzim Myles sugerează să cumpărăm un RV și să mergem să călătorim un an, în timp ce am vândut acasă pe Isle of Man. După ce ne -am luptat cu temerile mele și „Ce -i dacă este”, am obținut noul nostru însoțitor de călătorie și până în martie 2016 ne -am împachetat, ne -am împachetat și ne -am îndreptat spre apusul european.

Căutați alte locuri de muncă online uimitoare? Caprele de pe drum au încercat, verificat și cercetat sute de locuri de muncă uimitoare pe care le puteți face pe drum, online și din mers, astfel încât să puteți câștiga bani de oriunde! Abonați -vă pentru a afla despre multe locuri de muncă la distanță mult mai fantastice, cum ar fi sondajele online plătite și cum să fiți plătiți pentru a scrie online!

La două săptămâni de la „anul gol” știam că aceasta a fost mult mai mult decât un an-asta am dorit în viața noastră-pentru totdeauna. O viață care îmi hrănesc sufletul creativ și ne hrănește spiritele aventuroase. Total liber pentru a ne extinde mințile cu cultura, limba și viața în afara zilnicului grind zilnic.

Povestește -ne despre joburile tale online

O parte din a fi pe drum pentru noi, nu este doar o vacanță, care a devenit clară în prima noastră lună. Cu siguranță, a fi turiști își are locul, deși ceea ce a fost mult mai semnificativ a fost tranziția noastră în nomazi digitali.

După ce ne -am condus propriile afaceri, am recunoscut că nu putem înceta pur și simplu să lucrăm. Aveam nevoie doar să lucrăm într-un mod diferit, care era mult mai echilibrat, centrat pe inimă și semnificativ.

Așa că am început să explorăm cum am putea lucra în timp ce călătorim și obținem un venit care ne -a susținut stilul de viață. La urma urmei, am trecut de la un venit anual de șase cifre la considerabil mai puțin, practic peste noapte. Ar trebui să adaug că nu suntem „încă”-este o lucrare în desfășurare, deoarece creăm o structură care curge cu inimile noastre și nu doar cu șiruri de poșetă.

Platforma noastră de lucru se concentrează în jurul abilităților, dorințelor noastre și a ceea ce ar putea dori publicul nostru potențial de la noi. Combinarea acestui trio ne permite să construim ceva care să ne hrănească și să îi ajute pe ceilalți. Având în vedere personalitățile și abilitățile noastre absolut diferite, a fost imperativ să abordăm acest lucru din două unghiuri, explorând competența noastră individual și colectiv.

În primul rând și mai mult de mai important, aveam nevoie de linia noastră de bază! Venitul vital de care aveam nevoie pentru a ne hrăni contul, astfel încât să putem trăi zi de zi. Acesta este în principal domeniul lui Myles, deoarece are un ochi foarte bun pentru casă și investiții. Așa că, după ce ne -am vândut casa în Isle of Man, am investit în trei proprietăți de închiriere; Doi sunt încă localizați pe insulă, iar al treilea în U.K. fiind gestionat de un agent de acasă.

Restul capitalului nostru Myles a investit într-un portofoliu de acțiuni, care include ISA-uri fără taxe utilizate de guvernul britanic și întreprinderile FTSE100 cu risc mediu, care ne oferă dividende regulate.

Pentru mine, competența mea constă în antrenor și scriere creativă, ambele m -au servit bine de peste 25 de ani. Găsirea nișei mele în noile noastre vieți nomade a fost ușoară când m-am oprit să reflectez asupra poveștii de anxietate și arsuri care a dus la schimbarea vieții noastre. Am avut o poveste „stres la fericire” cu care să împărtășesc și o audiență substanțială cu care să lucrez, suferind aceeași situație.În ultimul an, cu capacitatea tehnică a Myles, am construit un nou site web care îmi prezintă dragostea pentru a ajuta femeile să își găsească fericirea interioară. Folosind învățăturile mele de meditație și propriile mele idei personale, îmi concentrez energiile pe publicarea cărților, care îmi oferă redevențe bi-anuale, creând programe on-line și coaching, pe care le fac prin e-mail, telefon și Skype.

De asemenea, folosesc rețelele de socializare și un grup Facebook, mă trezesc la fericire, pentru a crea o prezență pe piața virtuală și în prezent permit acest lucru să se dezvolte organic.

În al doilea rând, având aceste elemente de bază în vigoare, acum avem fundamentul pentru a construi cel mai interesant aspect al lucrării noastre îndepărtate – modul în care ne transformăm călătoriile într -un brand de încredere și un flux de venituri.

Myles, cu viziunea lui plină de umor asupra lumii și creativitatea mea ne face o echipă formidabilă și astfel au fost concepute motoroaamerii și brandul nostru de călătorie serios distractiv. Încă ne construim profilul în această nouă arenă și avem o cale de urmat, deși cu abordarea adepților de 1,7K pe pagina noastră FB și parteneriatele de marketing afiliate pe site -ul nostru web, începem, încet, pentru a ne construi infrastructura. Ne concentrăm pe scrierea de conținut util, împărtășirea perspectivelor amuzante, „pe drum” și realizarea de videoclipuri cu drone care inspiră publicul nostru.

Cel mai bun lucru despre cadrul pe care îl creăm este faptul că venitul nostru principal ne permite să facem ceea ce ne place fără niciun stres. Atât de diferit de viața pe care am avut -o înainte.

De ce ați decis să vă lăsați în urmă locurile de muncă „obișnuite”?

Dragostea mea de a ajuta oamenii și de a face diferența mi -a determinat munca corporativă și dezvoltarea personală și consultanța de coaching. Cu toate acestea, ca un introvertit, în timp ce eram bun la slujba mea, nu mi -a hrănit inima. Am luptat cu o luptă constantă cu nevoia mea de securitate financiară, pe de o parte, forțându-mă să nu renunț niciodată la un contract și trăsăturile mele plăcute, perfecționiste, pe de altă parte. Aceste două fiare m -au tras în arsuri cu un cont bancar înfloritor. Acest lucru nu a adus fericirea și libertatea de care m -am străduit și ceva a trebuit să se schimbe – că ceva am fost eu!

Așa că, la Breaking Point, am scos dintr -un contract de 80.000 de dolari și am început să -mi pun nevoile pe primul loc. A fost unul dintre cele mai grele lucruri pe care le -am făcut vreodată, deși am dat drumul companiei mele a fost crucială pentru supraviețuirea mea.

Peste trei ani am tras înapoi până când până la urmă am lansat clientul meu final. Acum era timpul să găsesc un rol care să -mi hrănească introvertitul. M -am retras în meditație și am început să găsesc un traseu mult mai anonim pentru a -mi satisface nevoia de a -i ajuta pe ceilalți decât pe cea publică cu care am fost obișnuit. Aceasta a devenit partea centrală a poveștii mele și realizarea mea despre modul în care aș putea canaliza acest lucru în serviciile mele de coaching virtual.

În calitate de parteneriat Myles și eu știam că trebuie să fim activi și să profităm de oportunitatea de a lucra într -un mod diferit, care a dat mult mai multe implicări pentru noi și pentru oamenii la care căutam să ajungem. Și ce mod mai bun decât să ne amestecăm abilitățile și călătoriile?

Unde ai lucrat în lume?

Farmecul metodei noastre este că am reușit să lucrăm în fiecare țară pe care am vizitat -o, care este 11 până acum în Europa, pentru că martie 2016. Restul lumii va aștepta încă un an.

Am avut norocul să numim biroul nostru pe plajă, cu nisip între degetele de la picioare, piscina îmbrăcată, nu prea mult să fim sinceri, cu siguranță, nu se vede costume. Am lucrat în orașe precum Annecy, Franța înarmați doar cu o cameră video și un videoclip sau în sălbăticia Cretei, Grecia, în timp ce conversăm cu natura, mai degrabă decât să ascultăm sunetul roții corporative. Suntem privilegiați să avem pereți de defileu care să ne încadreze spațiul de lucru și cerul deschis și albastru ca tavanul nostru.

Indiferent dacă rămânem o zi sau o săptămână depinde de nevoia noastră de a ne odihni din călătoriile noastre și de cât de mult putem obține internetul. În unele cazuri, putem lucra solid zile întregi și apoi jucăm. Deși acest lucru nu se simte ca muncă, cel puțin nu în paradigma standard.

Și când spun munca, permiteți -mi să fiu clar cum arată; Film, ne plimbăm, parcăm și ne bucurăm că localnicii își duc viața, mergem cu bicicleta în numele cercetării și facem fotografii. Și să nu obținem prea mult martir – este vorba la fel de mult despre completarea propriei noastre bănci de memorie de experiențe, precum și crearea unei producții de lucru. Ce bucurie; Că putem trăi această viață, să călătorim și să ne împărtășim experiențele noastre pentru a -i inspira pe ceilalți pentru a -și îndeplini propriile vise de călătorie.

Punctul nostru de vedere este să călătorești când poți, atâta timp cât poți și în orice fel poți – doar să călătorești.

Nu pot spune că creează un venit la nivel de lux, deși vedem potențialul pe măsură ce construim parteneriate, conexiuni și profil. Și suntemO explozie în timp ce o facem. Aceasta este într-adevăr munca semnificativă, centrată pe inimă la care am visat toată viața.

Ne puteți spune un pic despre certificările și calificările dvs.?

Certificarea este un subiect cu adevărat interesant, deoarece are nuanțe ale sistemului pe care l -am lăsat în urmă. Deși am învățat în cele 17 luni ale noastre pe drum (și știu că suntem încă bebeluși în acest joc), că nu puteți scăpa de sistem complet. Există doar unele politici pe care trebuie să le urmați și certificarea, în unele domenii, este una dintre ele. Impozitul este altul, deși să nu mergem acolo.

În calitate de antrenor de începători, în 2001, am luat o decizie de a -mi lua calificarea cu Academia de Coaching din Marea Britanie. Am reușit să protejez o bursă, ceea ce mi-a oferit acces complet gratuit la cursul rezidențial din weekend și la procesul de evaluare a diplomei de urmărire. În aceste zile, weekendul lor de fundație este acum complet gratuit pentru toți, deși înscrierea la diplomă este acum de 5.100 USD +TVA. Dacă plătiți singur programul, 5-10 burse sunt disponibile, de obicei, acordând 1.275 USD pentru costuri.

Pentru a adăuga acest lucru, am găsit o diplomă de antrenor de viață acreditată, on-line, cu Colegiul Newcastle, de educație suplimentară, care a fost sponsorizat de autor și antrenor, Fiona Harrold. Acest curs se desfășoară acum la 765 USD și are mai multe niveluri de intrare pe tot parcursul anului. Obținând cele două diplome ale mele, am primit credibilitatea de care am nevoie ca un antrenor în fugă pentru a pune piciorul pe o piață potențial enormă.

Interesant este că, în timp ce stau pe marginea unor grupuri de FB „Coaching”, mă simt îngrijorat, cu pălăria mea de antrenor standard, despre preluarea modernă a antrenorului. Piața de astăzi este inundată de antrenori care sunt influențați de acest „Get Rich Quick”, „Câștigă șase cifre pe lună”, punct de vedere al antrenorului care lipsește inima a ceea ce este și face un antrenor.

Perspectiva mea este că a fi antrenor este un privilegiu și o abilitate, iar valul modern de antrenori fix-it-all mă îngrijorează. Deși înainte de a intra pe cutia mea de săpun, aș dori să subliniez că pregătirea în conceptele de coaching de bază este vitală, dacă acesta este un traseu pe care îl luați în considerare. Învățarea și încorporarea valorilor de bază ale coachingului sunt imperative dacă veți valorifica puterea de a ajuta la schimbarea vieții cuiva. Așa că găsiți un curs care se desfășoară în propria țară și să vă înarmați cu abilitățile de bază și să vă construiți de acolo.

Pentru a deveni investitor nu are nevoie de nicio calificare, în opinia lui Myles. Deși atunci când i -a cerut atributele unui investitor de succes care poate dormi noaptea, el a spus că aveți nevoie de trei lucruri esențiale între o lungă listă de atribute; Fii conservator – în acest domeniu nu există nicio schemă „Get Get Rick”; Timpul este cel mai bun pal și cel mai rău dușman al tău – deci răbdarea este virtutea și, în sfârșit, investește în fonduri de index accesibil, pentru că, dacă este bine pentru guru -ul de investiții din SUA, Warren Buffet, este suficient de bun pentru el. Pentru a vă dezvolta competența și, mult mai important, încrederea dvs., apoi citiți:

Bulgării de zăpadă; Warren Buffett și Compania vieții, de Alice Schroeder
Investitorul inteligent, de Benjamin Graham
Mica carte de investiții comportamentale; Cum să nu fii propriul tău dușman, de James Montier

Pentru blogurile noastre de călătorie, nu există examene, doar pasiune și artă combinate. Există cursuri pe care le puteți lua pentru a afla despre fotografia de călătorie sau pentru a fi un scriitor de călătorii, deși cred că o mare parte este despre o dragoste pentru a exprima ceea ce experimentați, prin cuvinte, lentile sau înregistrări.

Bănuiesc că dacă doriți să fiți luați în serios în industrie, atunci vă este necesară avansarea abilităților dvs. și suntem conștienți dureros de lacunele noastre, spun rețelele de socializare. Deși recompensele noastre de până acum s -au datorat muncii grele, creării de conținut și persistenței.

Metoda noastră de lucru este, în general, nu munca pe care trebuie să o găsim. În numeroase moduri suntem norocoși, așa cum ne găsește. M