Kate aventuroasă include legături de afiliere. Dacă faceți o achiziție prin aceste link -uri, voi câștiga un comision fără costuri suplimentare pentru dvs. Mulțumiri!

Distribuie pe Twitter
Distribuiți pe Facebook
Partajează pe Pinterest
Partajează pe e -mail

A trecut o zi și jumătate pentru că am părăsit Toscana și m -am întors la Londra. De atunci, îmi lipsește profund farmecul ruralului toscan, căldura și prietenia care radiau din Agriturismo -ul nostru și mult mai mult decât orice, mâncarea minunată și vinul roșu care au definit această călătorie, de la început până la sfârșit.

Această călătorie a fost exact ceea ce aveam nevoie.

Am recomandat de mult timp aventurile G cititorilor mei care caută grupuri de călătorii. Între angajamentul lor pentru călătoriile durabile, păstrarea grupurilor lor mici și gestionabile și având o varietate largă de activități și aventuri din întreaga lume, fac multe lucruri bine.

Dar să fiu sincer, nu mi -am dorit niciodată o călătorie de grup în Europa, în afară de ceva ca o croazieră insulară. Europa este un continent pe care l -am călătorit pe larg solo și un loc în care sunt foarte confortabil. Mă gândesc la gândul de a fi prins printr -un oraș important de un ghid cu o umbrelă.

Călătoriile locale de viață sunt diferite. În loc să vă deplasați dintr -un loc în altul, petreceți o săptămână cu sediul într -un oraș sau oraș, să -l cunoașteți intim prin conexiunea cu țara și oamenii. Sunt planificate multe activități distractive și există, de asemenea, destul de mult timp total liber, astfel încât să vă puteți face propriul lucru.

Există o mulțime de excursii locale de locuit în Europa, de la o barcă de canal din Burgundia până la o fermă din Islanda sau o casă de pe coasta Cretei. (Există câteva călătorii în afara Europei, precum o casă de plajă din Costa Rica sau chiar un GER în Mongolia!)

Călătoria mea, locală în sudul Toscanei, este una dintre cele mai populare călătorii locale de viață – și stai la un Agriturismo sau la o pensiune de fermă, în sudul Toscanei, înconjurată de podgorii și măslin argintiu.

Viața Agriturismo

Nu am auzit niciodată de orașul toscan Chianciano Terme (Kee-Ahn Chee-Ahn-O Tair-May) înainte de această călătorie. Nu are lucrările cunoscute de artă sau obiective memorabile ale altor orașe toscane, dar are vederea pentru veacuri. Asta m -am trezit în fiecare dimineață.

Camera mea era foarte confortabilă – camerele (și paturile) pot fi adesea lovite sau lipsite în Italia, dar aceasta a fost una dintre cele mai frumoase unde am stat. Și cel mai bine, am avut un balcon cu vedere la acea vedere!

Timpul nostru la Agriturismo a fost despre gazda noastră: un bărbat gregar, cu barbă, cu o voce profundă, înfloritoare și o pasiune pentru agricultura ecologică. Faceți cunoștință cu Stefano.

Stefano ne -a întâmpinat cu căldură și a început imediat să ne hrănească. Un minut ne -ar spune despre uleiul de măsline, învățându -ne să -l smulgem cu o asemenea viteză încât a ars spatele gâtului nostru.

Următorul, ne -ar educa pe Vin Santo, vinul dulce de desert toscan.

Cantuccini e Vin Santo, fursecuri de migdale pe care le scufundați în vin, este un desert popular în Toscana, dar Vin Santo care vine cu prăjiturile nu este la fel de bun ca și lucrurile de înaltă calitate. Am prelevat atât Vin Santo de înaltă calitate, cât și de înaltă calitate. La început, cei doi au fost nedistinguibili pentru mine; În momentul în care a încheiat lecția lui Stefano, am scuipat lucrurile de calitate scăzută în dezgust.

La un moment dat, Stefano a sugerat chiar să probăm carnea de porc la sol brut pe care o amestecase cu ulei de măsline și usturoi. Am reculat. “Nu, este în regulă”, a spus el. Stefano este atât de încrezător în calitatea porcilor săi, încât ne -a spus că nu vom avea nicio problemă.

Așa că am gustat carnea de porc crudă – și a fost delicioasă.

Mâncarea ecologică face o astfel de diferență, în special în America, unde substanțele chimice și substanțele nefirești umplu o mare parte din alimentele noastre. A doua zi la micul dejun, am mâncat o clementină umplută cu semințe. Am fost obișnuit să mănânc clementine fără semințe.

Se pare că unul dintre tovarășii mei au subliniat, clementinele fără semințe sunt modificate genetic. Cu aceste cunoștințe, mă voi întoarce fericit la cele semințe.

Localnici pasionați, mâncare uimitoare

Un lucru pe care îl iubesc în Italia este că oamenii sunt atât de pasionați de ceea ce fac. Vei fi greu să găsești un italian ambivalent!

Într-o seară, am făcut o plimbare pe deal în orașul vechi Chianciano Terme și am mers la o vină de familie, Agricola Fontanelle. Cei trei frați Rosati, Riccardo, Valerio și Leonardo, sunt producători de mai multe vinuri frumoase din oraș.

Am fost invitați în crama roșie – care s -a simțit mult mai mult ca un dulap de vinuri roșii, așa cum era la parter – și Riccardo ne -a turnat mostre de mai multe vinuri, în calitate de CEO -ul nostru G Adventures, Vivi, tradus din italiană în engleză.