A doua dimineață în Hong Kong am ales pașapoartele noastre cu noile noastre vize chinezești! Cele două autocolante de dimensiuni de pagină marchează a 80-a ștampilă pe pașapoartele noastre, precum și asta este doar din această călătorie! Pașapoartele noastre din ultima noastră călătorie au fost expirate, astfel încât să fie împachetate undeva. Privind pașapoartele noastre acum se uită înapoi la aproape 16 luni de extindere, precum și interesant, excelent, precum și frustrant, incredibil, dar și uimitor. Călătorie pură.

Ne -a plăcut fiecare minut, precum și încă nu s -a terminat. Acest mic autocolant de viză chinezesc ne amintește că mai există o țară, încă o lună, precum și multe alte experiențe încă de mai avut înainte de a ne modifica modul de viață, precum și de a ne începe viața trăind în străinătate. Înainte de China, mai trebuiau să ieșim din Hong Kong, așa că am decis să ne îndreptăm spre Insula Lantau pentru a inspecta cel mai mare Buddha din bronz așezat din lume.

Am văzut o mulțime de buddhas în zilele noastre, am văzut cel mai înalt Buddha, cel mai mare Buddha placat cu aur, cel mai mare Buddha reclinant … Aproape tot Buddha cu care ne putem descurca. Înțelegem atât de bine Buddha, încât i -am oferit o poreclă, telefonul îl numim Boods. Cel mai probabil o poreclă de care călugării nu ar autoriza, cu toate acestea, au văzut toate cele mai mari buddha, precum și să -l înțeleagă ca noi? Improbabil. Am luat din nou linia de metrou uimitor de eficientă, de data aceasta în jurul întregii metode către Insula Lantau.

intrarea în mănăstire, precum și Buddha
Când ne -am afișat pe insulă, la fel și vremea săracă. Se pare că ne respectă în ultima vreme, totuși a încetat să ne deranjeze acum. Fără acoperirea norului, plimbarea prin oraș ar fi la fel de caldă, așa că apreciem norii, atât timp cât nu plouă pe noi. Ceea ce au început să facă atunci când ne -am apropiat de uriașul boxe de bronz. Din fericire, când am ajuns în vârful celor 100 de scări pentru a ajunge la Buddha, norii s -au despărțit, precum și ploaia s -a lăsat, suficient de mult pentru a obține câteva fotografii. Chiar dacă am văzut o mulțime de booduri în zilele noastre, acest lucru a fost încă impresionant. Așezat deasupra unui deal senin, precum și liniștit, cu vedere la o vale vastă, precum și o mănăstire minuțioasă sculptată, singurul lucru care a îndepărtat experiența au fost grupurile de turism chinezești.

scările la fel de mult ca uriașul Buddha de bronz

Vedere a mănăstirii de la Buddha … nori de ploaie care se află deasupra capului

Buddha așezat

Chipul lui Buddha

În timp ce părăsisem uriașul Buddha de bronz, unul dintre ghizii turistici ne -a văzut fără un grup, precum și trebuie să fi presupus că am fost pierduți, precum și speriați. Ea s -a repezit spre noi, precum și a exclamat într -un accent puternic și comic, de care trebuia să mergem la spectacolul de călugăr Kung Fu. Am descoperit că oasele lui Buddha au fost transportate în Hong Kong pentru prima dată în numeroși ani, așa că pentru a sărbători mănăstirea a prezentat un spectacol al tehnicilor lor.

Ne -am așteptat să ne așteptăm la niște spectacole de kung fu false de cheesy, însă a sfârșit să fie spectaculos! A fost un amestec între Cirque de Soleil, precum și Karate Kid. Au existat niște acrobații incredibile, unele prezentări de arme, precum și băieți au rupt grinzi de oțel pe frunte. Nu este deloc mediul zen pe care l -ați aștepta atunci când intrați într -un templu budist, oricât de distractiv.

Acrobați chinezi
În momentul în care s -a terminat spectacolul, ploaia s -a întors la fel de bine ca ne -am repezit înapoi în autobuz, precum și am făcut metoda noastră înapoi la Kowloon. Când ne -am întors în oraș, era întuneric, precum și timpul să mergem să vedem spectacolul de lumină. Țărmurile sudice ale Kowloon se îndreaptă peste portul Victoria spre luminile spectaculoase ale orizontului din Hong Kong. Luminile de rutină de pe clădiri au fost suficiente pentru a emoționa orice tip de iubitor de peisaj urban, cu toate acestea, Hong Kongers le place să -l intensifice cu o mulțime de LED -uri care modifică culoarea.

Spectacolul a fost plecat împreună cu o muzică distorsionată, care a fost decupată de un student excentric. Atragerea autentică a locației este setarea sa pe port, precum și pe „Avenue of the Stars”, lung și pietruit, un Hong Kongers se ocupă de versiunea de la Hollywood în total cu Bruce Lee, precum și Jackie Chan; Deși nu le -am putea descoperi vedetele, deoarece numele lor autentice nu sunt nimic apropiat de cele americane.

Vedere a insulei Hong Kong pe bulevardul stelelor

Privind înapoi la Insula Hong Kong noaptea

Hotelul Peninsula lângă apă

În general, Hong Kong era gReat. Ne plac orașele, precum și acesta a fost unul dintre cele mai mari, mai curate, precum și orașele organizate la care am fost. Are orice ar fi nevoie de o persoană, precum și mai mult, precum și setarea sa pe apă oferă tuturor țărmurilor sale o calitate amețitoare, care este unică pentru acest arhipelag metropolitan. Cu atât de multe insule, cu siguranță, am obținut un gust doar pentru Hong Kong, cu toate acestea, fiind un hub de transfer oriental atât de important, sunt sigur că vom reveni să vedem mai multe.

Îți place această postare? Ia!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon, precum și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru înseamnă că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.